Gothic 2: Noc Kruka - dodatek do Gothic II, w którym gracz ma za zadanie pomóc magom wody w pokonaniu magnata imieniem Kruk. Chce on zdobyć potężny artefakt - Szpon Beliara i zbezcześcić świątynię Adanosa.
Po zabiciu Kruka bohater dostaje do dyspozycji niezwykle potężną broń,
jaką jest Szpon Beliara umożliwiający korzystanie z niego także magom.
Do gry wprowadzono także kapliczki poświęcone patronowi szponu, gdzie po
złożeniu odpowiedniej ilości punktów życia, otrzymujemy proporcjonalną
ilość złota. Rozszerzenie zapewnia ok. 20-30 godzin zabawy i znacznie
utrudnia rozgrywkę. Dodaje mnóstwo nowych możliwości, zadań, potworów,
gildi i bohaterów niezależnych.
Opis
W dodatku pojawiają się m.in. teren za górami na północnym wschodzie (Jarkendar),
nowe potwory, gildie, przedmioty magiczne (warto tu wymienić Ognika
zamkniętego w amulecie, który może zostać towarzyszem bohatera i
poszukiwaczem cennych rzeczy), kilkanaście czarów i ponad 100 nowych
bohaterów niezależnych. Znacznie został zwiększony poziom trudności,
wszystkie potwory i postacie mają więcej siły i odporności. Do tego
dochodzi mnóstwo nowych zadań, a także nowe sposoby wykonania tych już
znanych. Dodatek został wydany w Polsce przez CD Projekt
dość późno, bo w pierwszym kwartale 2005. W dodatku możemy również
uczyć się języka budowniczych, dzięki którym możemy czytać magiczne
tabliczki, które podniosą statystyki i umiejętności. Kusze teraz
wymagają nie zręczności, lecz siły.
Gildie
Nowe organizacje oprócz uzupełnionych bandytów, to piraci i wspomagający magów wody - Wodny Krąg.
Jest to grupa ludzi pomagająca Magom Wody wypełniać ich zadania. Krąg
ten ma swoją własną zbroję (której nie można nosić publicznie) oraz
pierścień z akwamarynem. Zebrania owej grupy odbywają się w gospodzie Pod Martwą Harpią. Magowie Wody zlecają różne zadania Wodnemu Kręgowi (Bezimiennemu zlecają powstrzymanie Kruka i uwolnienie niewolników).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz