Noc Kruka

Gothic 2: Noc Kruka - dodatek do Gothic II, w którym gracz ma za zadanie pomóc magom wody w pokonaniu magnata imieniem Kruk. Chce on zdobyć potężny artefakt - Szpon Beliara i zbezcześcić świątynię Adanosa. Po zabiciu Kruka bohater dostaje do dyspozycji niezwykle potężną broń, jaką jest Szpon Beliara umożliwiający korzystanie z niego także magom. Do gry wprowadzono także kapliczki poświęcone patronowi szponu, gdzie po złożeniu odpowiedniej ilości punktów życia, otrzymujemy proporcjonalną ilość złota. Rozszerzenie zapewnia ok. 20-30 godzin zabawy i znacznie utrudnia rozgrywkę. Dodaje mnóstwo nowych możliwości, zadań, potworów, gildi i bohaterów niezależnych.



Opis

W dodatku pojawiają się m.in. teren za górami na północnym wschodzie (Jarkendar), nowe potwory, gildie, przedmioty magiczne (warto tu wymienić Ognika zamkniętego w amulecie, który może zostać towarzyszem bohatera i poszukiwaczem cennych rzeczy), kilkanaście czarów i ponad 100 nowych bohaterów niezależnych. Znacznie został zwiększony poziom trudności, wszystkie potwory i postacie mają więcej siły i odporności. Do tego dochodzi mnóstwo nowych zadań, a także nowe sposoby wykonania tych już znanych. Dodatek został wydany w Polsce przez CD Projekt dość późno, bo w pierwszym kwartale 2005. W dodatku możemy również uczyć się języka budowniczych, dzięki którym możemy czytać magiczne tabliczki, które podniosą statystyki i umiejętności. Kusze teraz wymagają nie zręczności, lecz siły.

Gildie

Nowe organizacje oprócz uzupełnionych bandytów, to piraci i wspomagający magów wody - Wodny Krąg. Jest to grupa ludzi pomagająca Magom Wody wypełniać ich zadania. Krąg ten ma swoją własną zbroję (której nie można nosić publicznie) oraz pierścień z akwamarynem. Zebrania owej grupy odbywają się w gospodzie Pod Martwą Harpią. Magowie Wody zlecają różne zadania Wodnemu Kręgowi (Bezimiennemu zlecają powstrzymanie Kruka i uwolnienie niewolników).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz